close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס מזכירות רפואית פותח לך תעסוקה בטוחה ומתגמלת

מערכת שורשיט תמוז, תשעח02/07/2018

אמת היא שיש לא מעט מקצועות שאפשר ללמוד בזמן קצר יחסית וליהנות ממגוון הזדמנויות תעסוקה, מתנאי שכר טובים ומהשתלבות לתקופה ארוכה מאוד

תגיות:
אולי את חושבת שאי אפשר למצוא תעסוקה קבועה, בטוחה ומתגמלת בשוק התחרותי של היום. אולי את חושבת שבשביל זה צריך לעשות תואר ראשון ושני, ולבלות שנים רבות על ספסל הלימודים. אבל האמת היא שיש לא מעט מקצועות שאפשר ללמוד בזמן קצר יחסית וליהנות ממגוון הזדמנויות תעסוקה, מתנאי שכר טובים ומהשתלבות לתקופה ארוכה מאוד. אחד הבולטים שבהם הינו תחום המזכירות הרפואית.

מה עושה מזכירה רפואית?
משמו של המקצוע "מזכירות רפואית" ניתן להבין שתפקידה של המזכירה מתחלק לשני היבטים עיקריים: ניהול משרד, וטיפול בעניינים טכניים – רפואיים. מדובר במקצוע נדרש ומבוקש במגוון מוסדות רפואיים ומדעיים, כמו למשל בתי חולים, מכוני מחקר, מכונים רפואיים פרטיים, קליניקות פרטיות, קופות החולים ועוד. כפי שאמרנו, ההיבט הראשון בעבודת המזכירה הוא ניהול המשרד, לרבות קבלת קהל, הוצאת טפסים, ביצוע רישומים, קביעת תורים ופגישות, וכדומה. על מנת שתוכל לבצע את תפקידה בהצלחה עליה להיות אמונה על יישומי המחשב והאינטרנט, ועל הטפסים וההיבטים הניהוליים של משרד, ואת כל זאת לומדים במסגרת קורס מזכירות רפואית של מכללת אינטלקט אקדמון.

ההיבט השני נוגע כאמור לטיפול בהיבטים טכניים – רפואיים, ובנושא זה שונה תפקידה של המזכירה הרפואית באופן מהותי מכל עבודת מזכירות אחרת. אל הקליניקה או המכון מגיעים מדי יום אנשים הנזקקים לבדיקות, אבחונים וטיפולים שונים, ולשם כך עליהם להיפגש עם רופאים, אחיות, אנשי סיעוד ועוד. על מנת שתוכל לענות לפניותיהם חייבת המזכירה להבין במה דברים אמורים, ולכן היא צריכה להיות בקיאה בנושאים רפואיים בסיסיים כמו פיזיולוגיה, אנטומיה ופתולוגיה. יתרה מכך, עבודתה נעשית במסגרת רפואית המחויבת בכללים מחמירים מבחינת סודיות, אתיקה, יחסי רופא-מטופל, זכויותיהם של חולים, ועוד, וגם את הנושאים האלו לומדים בקורס מזכירות רפואית.

מקצוע רציני ומתגמל מכל הבחינות
מן האמור לעיל ניתן להבין כי בתום הקורס במכללת אינטלקט אקדמון, את מחזיקה בידע ובכלים מקיפים ומקצועיים, המאפשרים לך לתת מענה יעיל וברמה גבוהה למטופלים במוסדות השונים. מדובר במקצוע מתגמל מאוד מבחינה אנושית, שכן בסופו של דבר תפקידך הוא לעזור לאנשים הזקוקים לסיוע ותמיכה, וגם מבחינת תנאי התעסוקה מדובר בעבודה בטוחה וקבועה במוסדות המשלמים כראוי ובהתאם לחוק. יתר על כן, הניסיון מראה שמזכירה רפואת המתמידה בעבודתה הופכת לבורג חשוב בהתנהלות המערכת, וזוכה לשיפור התנאים עם תעסוקה ארוכת טווח ובטוחה.

ואולם, לשם כך עלייך להירשם ולסיים קורס מזכירות רפואית במכללת אינטלקט אקדמון, שהינו תנאי בסיסי לתעסוקה ומקיף את כל התחומים הנדרשים. מצד שני, הקורס אינו ארוך במיוחד וכולל שלוש מאות ארבעים שעות לימוד, שאליהן נוספות עוד שישים שעות התנסות מעשית בבית חולים.

רוצה לדעת עוד על קורס מזכירות רפואית, תנאי הקבלה והתכנים? לפרטים נוספים והרשמה לקורס התקשרי כעת אל נציגי מכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9233
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה